Vernostný program

VERNOSTNÁ KARTA

-5% zľava z pobytu vo všetkých našich zariadeniach

VIP KARTA

-10% zľava z pobytu vo všetkých našich zariadeniach

1x Dieťa do 15 rokov na prístelke vždy zadarmo

Podrobné informácie
  • Vernostnú kartu obdrží hosť na požiadanie na rezervacie@avena.sk po druhom absolvovanom pobyte
  • Zľava 5% platí na ďalšie pobyty vo všetkých našich zariadeniach.
  • Kartu je možné využiť pri ubytovaní na 2 a viac nocí
  • Zľava neplatí pri akcii “Druhá osoba zadarmo”
  • Karta je neprenosná (platí len na osobu a pobyt osoby na ktorú bola karta vystavená)
  • Táto vernostná akcia neplatí pre pobyty rezervované cez zľavový portál (Zlavomat a pod.)
  • Zľavy nie je možné kombinovať
  • Pre uplatnenie zľavy je nutné mať kartu pri sebe a preukázať sa ňou pri nástupe na pobyt
  • Zľavu je možné uplatniť iba na cenu pobytu (neplatí pri cenách služieb, nápojov a jedál)
  • Zľavu nie je možné uplatniť pri úhrade časti alebo celého pobytu sprostredkovateľskej spoločnosti.
  • Zmena podmienok vyhradená
Podrobné informácie
  • VIP  zákazník obdrží špeciálne označenie karty na požiadanie po 10 absolvovanom pobyte
  • Nárok na VIP kartu si môžete preveriť na rezervacie@avena.sk
  • Zľava 10% a 1x Dieťa do 15 rokov zdarma na prístelke platí na ďaľšie pobyty vo všetkých našich zariadeniach.
  • Kartu je možné využiť pri ubytovaní na 2 a viac nocí
  • Zľava neplatí pri akcii “Druhá osoba zadarmo”
  • Karta je neprenosná (platí len na osobu a pobyt osoby na ktorú bola karta vystavená)
  • Táto vernostná akcia neplatí pre pobyty rezervované cez zľavový portál (Zlavomat a pod.)
  • Zľavy nie je možné kombinovať
  • Pre uplatnenie zľavy je nutné mať kartu pri sebe
  • Zľavu je možné uplatniť iba na cenu pobytu (neplatí pri cenách služieb, nápojov a jedál)
  • Zľavu nie je možné uplatniť pri úhrade časti alebo celého pobytu sprostredkovateľskej spoločnosti.
  • V rámci jedného pobytu je možné uplatniť len 1 dieťa grátis (nie je možná kombinácia s akciou 1 dieťa grátis v akciových ponukách)
  • Zmena podmienok vyhradená

PRÉMIOVÝ POBYT

Po piatich absolvovaných pobytoch hosť získava nárok na rekreačný pobyt s polpenziou na 5 dní / 4 noci ZADARMO

Podrobné informácie

Zmena podmienok vyhradená

  • Pobyty je možné počítať len od dňa vystavenia prémiového voucheru
  • Pobyty zapisujeme od 1.1.2017, vo výnimočných prípadoch môžeme zobrať do úvahy obdobie za posledné 2 roky.
  • Po absolvovaní  5 pobytov pre minimálne 2 platiace osoby s minimálnou dĺžkou 2 noci môžete využiť prémiový rekreačný pobyt na 5 dní/4 noci s polpenziou pre 2 osoby.
  • V prípade, že je na karte zapísaný jeden a viac pobytov pre 1 osobu, kartu je možné využiť na prémiový rekreačný pobyt na 5 dní/4 noci s polpenziou pre 1 osobu.
  • Pre VIP klientov je pri prémiovom pobyte zdarma aj dieťa do 15 rokov na prístelke s polpenziou.
  • Do evidencie sa zapisujú len pobyty  osoby na ktorú bola karta vystavená.
  • Prémiový pobyt je možné využiť len v tých zariadeniach, v ktorých sa realizoval aspoň jeden zapísaný pobyt
  • Typ prémiového pobytu nie je možné meniť.
  • Do voucheru sa zapisujú iba pobyty v zariadeniach Relax Hotel FIM, penzióny Horec, Galanto, Jurika, Liptov, Dom pod Horou a Zruby Horec (Absolvovaný pobyt v Dome pod horou a Zruboch Horec je možné zapísať vždy len do jedného vybraného prémiového poukazu toho klienta, ktorý sa zúčastnil predmetného pobytu)
  • Prémiový pobyt je možné využiť len v ubytovacích zariadeniach Relax hotel FIM, penzióny Horec, Galanto, Jurika a Liptov.
  • Hotel si vyhradzuje právo na zmenu rezervovaného prémiového pobytu.
  • Táto vernostná akcia neplatí pre pobyty rezervované cez zľavový  portál (Zlavomat a pod.) a pobyty pri ktorých bola cena dohodnutá individuálne.
  • Prémiový pobyt je možné využiť v ktoromkoľvek našom zariadení, v ktorom ste pobyt aspoň jeden krát absolvovali.
  • Pri rezervácii prémiového pobytu je potrebné dopredu uviesť, že sa jedná o prémiový pobyt.
  • Prémiový pobyt je možné využiť iba počas mimosezóny od polovice marca do konca mája a od polovice októbra do Vianoc.
  • Prémiový pobyt nie je možné využiť v apartmánoch
  • Pri strate vernostnej karty nie je možné pobyty spätne zapísať.
  • Prémiový pobyt nie je možné započítať do nároku na ďalší prémiový pobyt
  • Prémiový pobyt je možné absolvovať iba počas pracovného týždňa.
  • Hotel si vyhradzuje právo na prijatie objednávky podľa aktuálneho stavu ubytovacích kapacít.
  • Pri nástupe na prémiový pobyt je potrebné si priniesť voucher so sebou
  • Pre bližšie informácie a žiadosti o vystavenie prémiového poukazu nás kontaktujte na rezervacie@avena.sk

Naše ďalšie zariadenia